Node.js in Action

Node.js in Action

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Mike Cantelon
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

Node.js in Action node.js پلتفرمی است برای برنامه‌نویسی، با استفاده از زبان JavaScript، که امکاناتی فراتر از امکانات JavaScript پایه را فراهم می‌کند، و می‌توان با استفاده از آن برنامه‌هایی فراتر از برنامه‌هایی نوشت که روی مرورگرها اجرا می‌شوند، و البته مشابه با فناوری‌های نرم‌افزاری دیگر دارای نقاط قوت و ضعفی است. Node.js جاوا اسکریپت سمت سرور است که توانایی پشتیبانی از برنامه‌های تحت وب مقیاس پذیر و عملکرد بالا را دارد. با استفاده از I/O ناهمگام، سرور توانایی انجام بیش از یک کار در یک لحظه را دارد که این یک احتیاج کلیدی برای برنامه‌های بلادرنگ تحت وب به مانند چت، بازی‌ها و آمار‌های لحظه به لحظه است. همچنین چون زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت است، شما تا انتها هم از همین زبان برای برنامه نویسی استفاده می‌کنید. Node.js in Action به شما چگونگی ساخت برنامه‌های تولیدی با کیفیت را به شما نشان خواهد داد. معرفی مفاهیم کلیدی با مثال‌های متنوع، شما را از راه اندازی تا انتشار همراهی خواهد. همچنین شما برنامه نویسی نامتقارن، ذخیره سازی داده‌ها و قالب بندی خروجی و تعامل با فایل سیستم برای ساخت برنامه‌های non-HTTP مانند سرورهای TCP/IP و ابزارهای خط فرمان را خواهید آموخت. این مطالب برای توسعه دهندگان وب که در حال کوچ کردن از Rails، Django یا PHP هستند، عالی است. همچنین احتیاج به دانش ابتدایی از جاوا اسکریپ است و احتیاج به هیچ تجربه‌ی قبلی کار با Node.js نیست. کلمات کلیدی: جاوا اسکریپت، دانلود کتاب نود جی اس، javascript، آموزش جاوا اسکریپت، دانلود کتاب برنامه نویسی جاوا، آموزش ساخت برنامه تحت وب، توسعه اپلیکشن Node js، ساخت اپلیکیشن جاوا، برچسب‌ها: جاوا اسکریپت، دانلود کتاب نود جی اس، javascript، آموزش جاوا اسکریپت، دانلود کتاب برنامه نویسی جاوا، آموزش ساخت برنامه تحت وب، توسعه اپلیکشن Node js، ساخت اپلیکیشن جاوا
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری