نشریه الکترونیکی تجهیزات امنیتی و مداربسته نسل چهار - جلد 1

نشریه الکترونیکی تجهیزات امنیتی و مداربسته نسل چهار - جلد 1

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : پیروز جنابی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

معرفی نشریه الکترونیکی تجهیزات امنیتی و مداربسته نسل چهار - جلد 1 اولین نشریه تخصصی در مورد تجهیزات امنیتی و مدار بسته که به صورت ماهانه انتشار می یابد. با توجه به پیشرفت های علم مدار بسته و گسترش یافتن بازارکار تجهیزات امنیتی و مدار بسته در ایران، نیاز به منبعی به روز جهت فراگیری این علم وسیع می باشد. این نشریه هم مناسب کسانی است که در کار فروش و نصب مدار بسته مشغول هستند و هم برای کسانی که نیاز به این تجهیزات دارند. در این نسخه بخوانید: چرا نیاز به دوربین مدار بسته داریم؟ سیستم مدار بسته آنالوگ و تحت شبکه انواع دوربین مداربسته انتقال تصویر و شبکه وایرلس تلفیق تجهیزات مدار بسته کلمات کلیدی: آموزش مدار بسته، دانلود مجله برق، تجهیزات امنیتی، فروش مدار بسته، نصب مدار بسته، دوربین مدار بسته، مجله com4، نشریه نسل 4، مجله نسل 4، برچسب‌ها: آموزش مدار بسته، دانلود مجله برق، تجهیزات امنیتی، فروش مدار بسته، نصب مدار بسته، دوربین مدار بسته، مجله com4، نشریه نسل 4، مجله نسل 4
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری