نمایشنامه عشق مرده، مرده عشق

نمایشنامه عشق مرده، مرده عشق

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : امیرحسین بابایی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

معرفی نمایشنامه عشق مرده، مرده عشق تقابل عشق و عقل، منطق در مقابل احساسات آدمی. تلاش انسان برای به دست آوردن خواسته ی خود و برخورد با مانعی شیرین و حکیمانه به نام خواست و اراده خداوند. وقتی که یاسر از خدا برای زنده کردن معشوقه ی خود درخواست می کند و خدا... صحنهه ی اول: (صحنه تاریک است و آهنگ غمگینی به گوش می رسد. تمام صحنه را گل گلایول پرپرشده پر کرده است. در وسط صحنه جسد زنی که روی آن پارچه ی سفید است، قرار دارد. در انتهای صحنه سمت چپ گلدانی قرار دارد. نوری موضعی محل قرار گرفتن جسد را روشن می کند. مردی با دسته گل وارد صحنه می شود. نورموضعی هم زمان روی مرد و جسد قرار دارد. مرد به سمت زن می رود وبا رسیدن مرد به جسد زن فقط قسمتی که مرد و جسد قرار دارند روشن می شود. مرد زن را صدا می زند) کلمات کلیدی: نمایش نامه، نمایش کوتاه، تئاتر، دانلود نمایشنامه، نمایشنامه فارسی، نمایشنامه ایرانی، نمایشنامه عشق مرده، دانلود نمایشنامه عاشقانه، نمایش عاشقانه، تراژدی، برچسب‌ها: نمایش نامه، نمایش کوتاه، تئاتر، دانلود نمایشنامه، نمایشنامه فارسی، نمایشنامه ایرانی، نمایشنامه عشق مرده، دانلود نمایشنامه عاشقانه، نمایش عاشقانه، تراژدی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری