دو هفته نامه نجومی ساروس - شماره 2

دو هفته نامه نجومی ساروس - شماره 2

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مجله ساروس
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

معرفی دو هفته نامه نجومی ساروس - شماره 2 در پرونده ویژه این شماره از ساروس، نگاهی ژرف می اندازیم به فیلم "میان ستارگان"، ساخته "کریستوفر نولان". در این پرونده، با آقای پوریا ناظمی در مورد کتاب "علم میان ستارگان" که در انتظار انتشار است سخن گفته ایم. آقای دکتر لطفی زاد، از اساتید فیزیک دانشگاه اورمیه، یادداشتی در باب مسائل فلسفی فیلم، و آقای دکتر رضایی، از اساتید فیزیک دانشگاه تبریز، یادداشتی در باب مسائل علمی فیلم نوشته اند. همچنین اینفوگرافی این شماره بصورت ضمیمه در کنار نشریه قرار گرفته است که سیر داستانی فیلم را نشان میدهد. لینک دانلود ضمیمه: http://www.mediafire.com/download/nwiwe2em6feb9vw/Saros02+.jpg کلمات کلیدی: دانلود مجله علمی، مجله علمی ساروس، دانلود مجله نجوم، دانستنی های نجوم، آشنایی با ستاره ها، ستاره شناسی، عکس های ستاره شناسی، عکس از آسمان شب، عکس های نجومی، مجله ستاره شناسی، برچسب‌ها: دانلود مجله علمی، مجله علمی ساروس، دانلود مجله نجوم، دانستنی های نجوم، آشنایی با ستاره ها، ستاره شناسی، عکس های ستاره شناسی، عکس از آسمان شب، عکس های نجومی، مجله ستاره شناسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری