مروری بر مسائل اجتماعی ایران

مروری بر مسائل اجتماعی ایران

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

مروری بر مسائل اجتماعی ایران ایران کشوری است با سرمایه ­های قابل توجه فرهنگی و انسانی که چشم­ انداز روشنی را در آینده نوید می‌دهد. در این میان، برخی از مسائل که در ابعاد اجتماعی سرمایه­ های ملی را در معرض آسیب قرار داده از زمره ی موانعی محسوب می­ شود که در درجه­ ی اول نیازمند شناسایی و در درجه­ ی بعد طبقه­ بندی و اولویت­ گذاری به منظور زمینه سازی جهت تدوین سیاست­ ها و راهبردهای مطلوب در هریک از زمینه­ های مذکور است. با توجه به وضع حاضر و بر اساس اصل 156 قانون اساسی قوه قضائیه در خصوص نظارت بر حسن اجرای قوانین و اقدام مناسب جهت پیشگیری از وقوع جرم، «مرکز مطالعات اجتماعی و جرم شناسی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه» جهت فراهم آوردن بستر علمی لازم برای مدیریت و کاهش آسیب­ ها و مسائل اجتماعی کشور، کتاب پیش رو را در خصوص شناسایی و طبقه­ بندی آسیب­ های اجتماعی تهیه و تدوین نموده است. کلمات کلیدی: وضعیت اجتماعی ایران، مسائل اجتماعی ایران، فرهنگ ایرانی، حقوق در ایران، قانون اساسی ایران، دانلود کتاب حقوق، جرم شناسی، برچسب‌ها: وضعیت اجتماعی ایران، مسائل اجتماعی ایران، فرهنگ ایرانی، حقوق در ایران، قانون اساسی ایران، دانلود کتاب حقوق، جرم شناسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری