دو ماهنامه ادبی، هنری و فلسفی کلاغ - شماره پنجم

دو ماهنامه ادبی، هنری و فلسفی کلاغ - شماره پنجم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : کلاغ
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

معرفی دو ماهنامه ادبی، هنری و فلسفی کلاغ - شماره پنجم فهرست برخی مطالب شماره پنجم کلاغ: مجمع الجزایر زن "شارلی" کجا و "دیودونه" کجا! عطف به شلخته‌گی "دموکراسی بورژوایی" به بهانه درگذشت "یاشار کمال" پرونده بزهکارانه "صادق هدایت" روایت و تاریخ جغرافیای یک موضوع: کیفیات زیبایی شناختی هنر در عرفان "ابن عربی" پراکنده‌هایی از روح پردرد یک علاقه‌مند یک کمی مودب باش (تحلیل و بررسی فیلم پرویز) "جمشید و خورشید" و چرخه‌ی معیوب سینمای ایران و ... کلمات کلیدی: دانلود ماهنامه کلاغ، دانلود ماهنامه، ماهنامه ادبیات، نقد داستان، دانلود ماهنامه هنری، دانلود ماهنامه فلسفی، دانلود ماهنامه داستانی، ادبیات داستانی، برچسب‌ها: دانلود ماهنامه کلاغ، دانلود ماهنامه، ماهنامه ادبیات، نقد داستان، دانلود ماهنامه هنری، دانلود ماهنامه فلسفی، دانلود ماهنامه داستانی، ادبیات داستانی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری