روانشناسی ثروت

روانشناسی ثروت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

روانشناسی ثروت روانشناسی ثروت چیست ؟ راه های ثروتمند شدن از نگاه شما چگونه است ؟ بزرگترین راز ثروت (جذب ثروت) شما در زندگی کنونی چیست ؟ اخطار: اگر به درویش مسلکی اعتقاد دارید و فکر میکنید هر کس پولدار است دزد است، این کتاب (روانشناسی ثروت) را نخوانید. ممکن است به اعتقادات تان توهین شود! اگر هر راهی رفته‌اید جواب نگرفته اید، این کتاب تحولی بزرگ در زندگی مالی تان خواهد بود. برای مطالعه این کتاب از شما متشکرم. در این کتاب مجموعه ای از روش ها، تکنیک ها و استراتژی های اثبات شده ای را خواهید آموخت که برای کسب موفقیت های بزرگ و شادی و رضایت در همه مراحل زندگی خود میتوانید از آن ها استفاده کنید. من رموز جذب ثروت (راز ثروت ) فراوان که با بسیاری از انسان هایی که موفق به کسب ارزشمندترین چیز در زندگی شده اند، تمرین شده است را در اختیار شما میگذارم، وقتی این تکنیک‌ها را آموخته و تمرین کردید، هرگز انسانی که اکنون هستید نخواهید بود. کلمات کلیدی: آموزش کسب درآمد از اینترنت، آموزش ثروتمند شدن، روش های پولدار شدن، پولدار شدن، کسب ثروت در ایران، روانشناسی ثروت، کسب درآمد، راه های ثروتمند شدن، بزرگترین راز ثروت، روش های جذب سرمایه، راز پول درآوردن، برچسب‌ها: آموزش کسب درآمد از اینترنت، آموزش ثروتمند شدن، روش های پولدار شدن، پولدار شدن، کسب ثروت در ایران، روانشناسی ثروت، کسب درآمد، راه های ثروتمند شدن، بزرگترین راز ثروت، روش های جذب سرمایه، راز پول درآوردن
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری