بررسی تخصصی سخت افزار کامپیوتر

بررسی تخصصی سخت افزار کامپیوتر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مصطفی سعیدی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

بررسی تخصصی سخت افزار کامپیوتر سخت‌افزار رایانه به مجموعه‌ای از اجزای فیزیکی گفته می‌شود که یک رایانه را می‌سازند. سخت‌افزار رایانه درحقیقت همان قسمت های فیزیکیِ رایانه مانند: نمایشگر، موشواره، صفحه‌کلید، دیسک سخت، واحد سیستم (کارت‌های گرافیک، کارت‌های صدا، حافظه اصلی، مادِربورد و تراشه‌های دیگر) و ... هستند که قابل لمس‌ اند. در این کتاب قصد داریم تا به شما دوستداران و علاقه مندان سخت افزار رایانه را به طور کامل آموزش داده و به بررسی تخصصی آن بپردازیم. امیدواریم که این کتاب مورد رضایت واقع شود. کلمات کلیدی: راهنمای مادربرد، آشنایی با سخت افزار، آموزش سخت افزار، آموزش سخت افزار کامپیوتر، بررسی کامپیوتر، آموزش اسمبل رایانه، برچسب‌ها: راهنمای مادربرد، آشنایی با سخت افزار، آموزش سخت افزار، آموزش سخت افزار کامپیوتر، بررسی کامپیوتر، آموزش اسمبل رایانه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری