الملاحم و الفتن یا فتنه و آشوبهاى آخر الزمان

الملاحم و الفتن یا فتنه و آشوبهاى آخر الزمان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سید على بن موسى ابن طاووس
  • مترجم : محمد جواد نجفى
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

الملاحم و الفتن یا فتنه و آشوبهاى آخر الزمان سید ابن طاووس در کتابش «الملاحم و الفتن» از حوادثی یاد می‌کند که رسول اکرم (ص) در زمان حیات خویش از آنها یاد کرده و این حوادث پس از فوت آن حضرت به وقوع پیوسته است. کتاب یاد شده عمدتا مجموعه‌ای از احادیث اهل سنت و از سویی مجموعه‌ای از معجزات و نویدی است از تحقق عدالت در زمان ظهور حضرت مهدی (عج). بخش هایی از متن کتاب: باب 1 ابن عباس از رسول خدا صلی الله علیه و آله روایت کرده که فرمود: خدای عالم دنیا را بمن ارائه کرد و من نظر کردم بدنیا و دیدم آنچه را که در آن واقع خواهد شد تاروز قیامت، آنچنانکه بکف دستم نظر میکنم. باب 2 زر بن حبیش میگوید: از امیر المومنین علی علیه السلام شنیدم که میفرمود: (هر چه میخواهید) از من به پرسید بخدا قسم نمیپرسید از گروهی که خروج کند و با صد (نفر)جنگ کند یا صد (نفر) را هدایت نماید مگر اینکه من به شما خبر میدهم از رهبر و سر دسته ان و آنچه را که تا قیامت بین شما واقع شود. باب 3 ابن ضمره از علی بن ابیطالب علیه السلام روایت کرده که فرمود: خدا در این امت پنج فتنه قرار داده: 1- فتنه عمومی 2- فتنه خصوصی 3-فتنه عمومی 4- فتنه خصوصی 5- فتنه ای که مردم در آن مثل چهارپایان خواهند شد. کلمات کلیدی: آشوب های آخرالزمان، احادیث اهل سنت، سخنان پیامبر، امام زمان، آخرالزمان، مهدویت، غیبت امام زمان، پیرامون ظهور امام عصر، دانلود کتاب مذهبی، کتاب الملاحم والفتن، فتنه و آشوب هاى آخر الزمان، دانلود کتاب قدیمی مهدویت، برچسب‌ها: آشوب های آخرالزمان، احادیث اهل سنت، سخنان پیامبر، امام زمان، آخرالزمان، مهدویت، غیبت امام زمان، پیرامون ظهور امام عصر، دانلود کتاب مذهبی، کتاب الملاحم والفتن، فتنه و آشوب هاى آخر الزمان، دانلود کتاب قدیمی مهدویت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری