بزرگ طراحی (Big Book of Drawing)

بزرگ طراحی (Big Book of Drawing)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Lee Hammond
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

بزرگ طراحی (Big Book of Drawing) با کتاب بزرگ طراحی Lee Hammond،‌ هنر شما در زندگی‌تان جلوه خواهد کرد! از خنده کودکان و جست و خیز ببرها تا میوه‌های بسیار تازه که آب در دهان شما جاری می‌سازد، شما کشف خواهید کرد که چگونه موضوعات مورد علاقه‌ی خود را به صورت واقعی و عالی طراحی کنید. اگر شما یک تازه‌کار باشید و یا یک حرفه‌ای، به کمک راهنمایی‌های Lee Hammond با انباری از ابزارها مواجه خواهید شد که برای خلق نقاشی‌های تاثیرگذار و واقعی و جذب بینندگان خود به آنها نیاز دارید. کلمات کلیدی: آموزش نقاشی، طراحی، آموزش کامل طراحی، کتاب بزرگ طراحی، Big Book of Drawing، کتاب جامع نقاشی به زبان انگلیسی، بهترین آموزش کامل نقاشی، آموزش سریع طراحی، برچسب‌ها: آموزش نقاشی، طراحی، آموزش کامل طراحی، کتاب بزرگ طراحی، Big Book of Drawing، کتاب جامع نقاشی به زبان انگلیسی، بهترین آموزش کامل نقاشی، آموزش سریع طراحی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری