نیم قرن با سیاوش قمیشی

نیم قرن با سیاوش قمیشی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فرزاد پایدار
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

نیم قرن با سیاوش قمیشی مجموعه آثار ، همراه با آکورد و نت در شناخت و بزرگداشت سیاوش قمیشی مجموعه ای که پیش رو دارید شامل تمامی آهنگ های سیاوش و گلچینی از ساخته های ایشان برای دیگر هنرمندان میباشد که برای نوازندگان گیتار ، کیبرد و .... نگارش شده است. برای نوازندگان گیتار علاوه بر نت نویسی استاندارد از تبلیچر نیز استفاده شده است. در این مجموعه سعی بر آن شده همه ی قطعات با گام اصلی آهنگ نگارش شود تا نوازندگان با تونالیته ی اصلی آهنگ آشنایی بیشتری داشته باشند. کلمات کلیدی: دانلود نت موسیقی، سیاوش قمیشی، آهنگ های سیاوش قمیشی، نت استاندارد گیتار، موسیقی پاپ، آموزش موسیقی، بیوگرافی سیاوش، دانلود نت گیتار، برچسب‌ها: دانلود نت موسیقی، سیاوش قمیشی، آهنگ های سیاوش قمیشی، نت استاندارد گیتار، موسیقی پاپ، آموزش موسیقی، بیوگرافی سیاوش، دانلود نت گیتار
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری