راهنمای فارسی سفر به اتریش

راهنمای فارسی سفر به اتریش

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

راهنمای فارسی سفر به اتریش با کتابی دیگر، از مجموعه کتاب های راهنمای گردشگری سفری دیگر، با شما هستیم. اتریش (به آلمانی: Österreich) یکی از کشورهای اروپای غربی است. پایتخت آن وین است. این کشور از شمال با آلمان و جمهوری چک، از شرق با اسلوواکی و مجارستان، از جنوب با ایتالیا و اسلوونی و از غرب با سوئیس و لیختنشتاین هم‌مرز است. اتریش ۱۲اُمین کشور ثروتمند جهان بر پایه سرانه تولید ناخالص داخلی است. تا دهه ۱۹۸۰ بسیاری از صنایع بزرگ اتریش ملی شدند. با این حال، در سال‌های اخیر خصوصی‌سازی باعث کاهش بخش دولتی در سطحی قابل مقایسه با دیگر اقتصادهای اروپایی شده است. زبان رسمی اتریش آلمانی است. ۹۸٪ مردم این کشور به این زبان صحبت می‌کنند. در کنار آلمانی اقلیتی به زبان‌های کروات، اسلوونیای و مجارستانی صحبت می‌کنند. کشور اتریش با مساحت ۸۳/۸۵۵ کیلومتر مربع از ۹ ایالت تشکیل یافته‌است. کلمات کلیدی: دانلود کتاب گردشگری، جغرافیای اتریش، گردشگری، آشنایی با کشور اتریش، دانلود راهنما گردشگری، مکان های دیدنی اتریش، سفر به اتریش، کشور اتریش، شهرهای اتریش، آشنایی با کشور، برچسب‌ها: دانلود کتاب گردشگری، جغرافیای اتریش، گردشگری، آشنایی با کشور اتریش، دانلود راهنما گردشگری، مکان های دیدنی اتریش، سفر به اتریش، کشور اتریش، شهرهای اتریش، آشنایی با کشور
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری