بفرمایید معجون کار را نوش جان کنید!

بفرمایید معجون کار را نوش جان کنید!

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سعید بهزادی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

بفرمایید معجون کار را نوش جان کنید! چند روز پیش گلو دردی بدی به سراغم آمد،خیلی سریع با یک جستجو در گوگل تحت عنوان»درمان گلو درد» به صفحه ای مراجعه کردم با تیتر«معجون گلو درد»؛معجون گلو درد این بود:یک لیوان آب گرم+عسل+لیمو! و این معجون لیمو عسل منو در کمتر از 10 دقیقه از گلو درد لعنتی نجات داد! با خودم گفتم چرا یه معجون واسه مشکلات آدم ها نباشه که تا اونو اجرا کنند،خیلی زود تند و سریع بهبود پیدا کنند و این شد که معجون خلاقیت رو راه انداختم به امید اینکه این معجون ها بتونه تاثیر گذار باشه!البته به شرطی که مثه من به اون معجون عسل لیمو ایمان داشته باشید. این معجون به شغل و کار شما ربط داره؛ اگه شغل داری،اگه دنبال شغل جدیدی،اگه از شغلت رضایت نداری حتما اینو بخون! کلمات کلیدی: کارآفرینی، کسب و کار، معجون کار، خلاقیت، انتخاب شغل، شغل آینده، آیین زندگی دیل کارنگی، کاریابی، برچسب‌ها: کارآفرینی، کسب و کار، معجون کار، خلاقیت، انتخاب شغل، شغل آینده، آیین زندگی دیل کارنگی، کاریابی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری