پروژه کارآفرینی احداث باغ انگور

پروژه کارآفرینی احداث باغ انگور

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مسعود ساری
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

پروژه کارآفرینی احداث باغ انگور پروژه ای کامل جهت احداث باغ انگور (تاکستان) به امید شکوفایی صنعت کشاورزی ایران در زندگی هر شخص صاحب کسب و کار، یک روز، با یک سری از ملاقات ها واحترامات تحت الفظی پرشده است. وقتی شما اولین برخورد با مشتری یا هم قطار خود را داشته باشید می خواهید که در مسیر درستی گام بردارید. انجام این عمل، اولین برخورد و ملاقات های پس از آن را به خوبی  و آسانی میسر می سازد. قدم های نادرست، تلاش سختی جهت جبران احتیاج دارد. انرژی خود را برای بعد حفظ کنید و این استراتژی های آسان را جهت یک شروع موفق بکار برید. تهیه زمین و بستر سازی: در این زمینه، بایستی همزمان دو کار متفاوت انجام گیرد: در حوزه نفوذ (اطراف تنه) می بایست نفوذپذیری را افزایش و روان آبی را کاهش داد به این منظور، باید این منطقه را شخم زد از مالچ و از مواد جاذب الرطوبه، کود دامی و مواد آلی نیز در این منطقه استفاده کرد. سطح زمین را به صورتی شیب بندی کرد که برای هر درختچه مو یک حوزه آبگیر ایجاد شود، بطوریکه این حوزه آبگیر در فاصله بین دو بوته مجاور تقسیم شده باشد، با این کار آب های ناشی از بارندگی های فصلی را به سمت هر بوته هدایت نموده و بدین ترتیب استفاده بهینه از نزولات جوی به عمل می آید. کلمات کلیدی: کشاورزی، طرح کسب وکار، مدل کسب و کار، کارآفرینی، دانلود طرح توجیهی، آماده سازی طرح کسب و کار، نمونه طرح توجیهی، دانلود پروژه کارآفرینی، پروژه احداث باغ انگور، پروژه کشاورزی، برچسب‌ها: کشاورزی، طرح کسب وکار، مدل کسب و کار، کارآفرینی، دانلود طرح توجیهی، آماده سازی طرح کسب و کار، نمونه طرح توجیهی، دانلود پروژه کارآفرینی، پروژه احداث باغ انگور، پروژه کشاورزی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری