ارزش زمانی پول

ارزش زمانی پول

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد مهرتاش
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

ارزش زمانی پول در این کتاب به طرح مفهوم ارزش زمانی پول و توضیح و تشریح فرمول های این مبحث با طرح مثال پرداخته شده است. ارزش زمانی پول، مفهومی است که طبق آن قدرت خرید پول در طی زمان می تواند تغییر کند، به عبارت دیگر قدرت خرید پول امروز ممکن است نسبت به قدرت خرید پول فردا تغییر پیدا کند. ارزش زمانی پول، اصل اساسی در تئوری مالی است. ارزش پول در یک نقطه زمانی مشخص در آینده با کمک فن حسابداری با نرخ بهره و نرخ تورم محاسبه می شود که برای سهولت در محاسبات از اثر تورم بر ارزش زمانی پول چشم پوشی می کنیم. کلمات کلیدی: ارزش زمانی پول، دانلود کتاب اقتصادی، آموزش حسابداری، حسابداری، نرخ رشد پول، تورم، محاسبات تورم، برچسب‌ها: ارزش زمانی پول، دانلود کتاب اقتصادی، آموزش حسابداری، حسابداری، نرخ رشد پول، تورم، محاسبات تورم
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری