آموزش حسابداری شرکت ها

آموزش حسابداری شرکت ها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : غلامحسین دوانی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

آموزش حسابداری شرکت ها حسابداری، رکن اصلی نظام اطلاع رسانی مالی و اقتصادی هر جامعه به شمار می رود از این رو شرکت های کوچک و بزرگ یک جامعه نیازمند کنترل و حسابداری دقیق و منظم  امور مالی خود می باشند. در کتاب حاضر شما بیشتر با حسابداری شرکت ها آشنا خواهید شد. کلمات کلیدی: آشنایی با مفاهیم حسابداری، آموزش مقدماتی حسابداری، آموزش حسابداری، اصول حسابداری، حسابداری مالی، دانلود کتاب آموزشی، حسابداری شرکت ها، حسابداری شرکت های تضامنی، حسابداری شرکت های سهامی، حسابداری شرکت های تعاونی، برچسب‌ها: آشنایی با مفاهیم حسابداری، آموزش مقدماتی حسابداری، آموزش حسابداری، اصول حسابداری، حسابداری مالی، دانلود کتاب آموزشی، حسابداری شرکت ها، حسابداری شرکت های تضامنی، حسابداری شرکت های سهامی، حسابداری شرکت های تعاونی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری