آموزش حرفه ای PowerPoint 2013

آموزش حرفه ای PowerPoint 2013

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

آموزش حرفه ای PowerPoint 2013 مایکروسافت پاورپویت (Microsoft PowerPoint) یک برنامه نمایشی حاضر در همه جا توسعه یافته برای سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ویندوز و Mac OS می‌باشد. در بسیاری از موارد به همراه کسب و کار، آموزش و پرورش استفاده می‌شود، از جمله متداول‌ترین شکل‌های قانع سازی برای استفاده از تکنولوژی است. در کتاب حاضر شما بیشتر با جدیدترین نسخه ی ارائه شده ی این نرم افزار آشنا خواهید شد. کلمات کلیدی: آموزش ICDL، آموزش نرم افزار، دانلود کتاب آموزشی، آموزش پاورپوینت، آموزش حرفه ای PowerPoint 2013، آموزش کامپیوتر، Microsoft PowerPoint 2013، مبانی کامپیوتر، آموزش power point، برچسب‌ها: آموزش ICDL، آموزش نرم افزار، دانلود کتاب آموزشی، آموزش پاورپوینت، آموزش حرفه ای PowerPoint 2013، آموزش کامپیوتر، Microsoft PowerPoint 2013، مبانی کامپیوتر، آموزش power point
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری