شایع ترین اختلالات کنشی جنسی و برخی رهنمودهای درمانی

شایع ترین اختلالات کنشی جنسی و برخی رهنمودهای درمانی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی عابدی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

شایع ترین اختلالات کنشی جنسی و برخی رهنمودهای درمانی یکی از مهمترین مسائلی که به طور جدی زندگی زناشویی را بویژه در زوج های جوان تحت الشعاع خود قرار داده، مسائل عدیده در روابط جنسی آنها است. سرد مزاجی یا ناتوانی جنسی، انزال زودرس، اختلال نعوظ، دردهای مقاربتی و ... از جمله مشکلات جنسی هستند که در اغلب مبوارد باعث نارضایتی زوجین از زندگی زناشویی و حیات جنسی شان می شود. در کتاب حاضر سعی شده است با پرداختن به شایع ترین مشبکلات و اخبتلالات جنسبی در یک چشم انداز توصیفی کلی و گذرا، بعضی از روش ها و تمرین های آموزشی و درمانی مربوط به اختلالات شایع در مردان ارائه شود. تاکید اولیه در شیوه نگارش این کتاب بر مختصر و موجز بودن و نیز استفاده از زبانی قابل فهبم تا حد امکان بوده است. این تاکید را، با انتقال پاره ای از مطالب که به شکلی می باید در حوزه مشکلات و مسائل جنسی مورد توجه و لحاظ قرار گیرند به بخش ضمایم و پاورقی ( پی نوشت ها ) دنبال کرده ایم. اما در مورد استفاده از زبان، با توجه به اینکه هدف عمده پرداختن به مسائل جنسی از یک چشم انداز علمی و تجربی بوده، لذا در برخی موارد گریزی از توسل به اصطلاحات خاص و حرفه ای نبوده است. در کتاب حاضر سعی شده است با پرداختن به شایع ترین مشکلات و اختلالات جنسی در یک چشم انداز توصیفی کلی و گذرا، بعضی از روش ها و تمرین های آموزشی و درمانی مربوط به اختلالات شایع جنسی ارائه شود. کلمات کلیدی: مشکلات جنسی، درمان مشکلات جنسی، درمان اختلالات جنسی، درمان ناتوانی جنسی در آقایان، درمان انزال زودرس، آموزش روابط زناشویی، برچسب‌ها: مشکلات جنسی، درمان مشکلات جنسی، درمان اختلالات جنسی، درمان ناتوانی جنسی در آقایان، درمان انزال زودرس، آموزش روابط زناشویی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری