مهربان تر از نسیم - مجموعه شعر

مهربان تر از نسیم - مجموعه شعر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی الماسی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

مهربان تر از نسیم - مجموعه شعر این کتاب در برگیرنده 16 قطعه شعر برای نوجوانان است که به زبانی تازه و نو سروده شده است. این کتاب در چند جشنواره معتبر کتاب کودک و نوجوان از جمله جشنواره کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزیده شده و مورد تقدیر قرار گرفته است. از متن کتاب شعر شهر مرده: عشق یک غریبه است در محله ای که زندگی در آن به شیوة درخت نیست و اهالی اش به آیه های روشن گل و پرنده کافرند. معنی بلند آسمان سخت مبهم است در میان مردمی که نالة پرنده می خرند و قفس فروش از فروش راضی است. انتهای کوچه هایشان به آسمان نمی رسد و کلید قفل خانه هایشان سلام نیست. آفتاب چون پیمبران دل شکسته شهر را ترک می کند. روی مردمان شهر را لعنت خدا به رنگ مرگ می کند. کلمات کلیدی: دانلود pdf کتاب های مهدی الماسی، دانلود شعر، شعر معاصر، دانلود کتاب شعر نوین، مجموعه شعر، شعر کوتاه، شعر برای نوجوانان، شعر نو، مجموعه شعر برای نوجوانان، برچسب‌ها: دانلود pdf کتاب های مهدی الماسی، دانلود شعر، شعر معاصر، دانلود کتاب شعر نوین، مجموعه شعر، شعر کوتاه، شعر برای نوجوانان، شعر نو، مجموعه شعر برای نوجوانان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری