سه اشتباه بزرگ برندسازی از زبان سه شرکت معروف جهان

سه اشتباه بزرگ برندسازی از زبان سه شرکت معروف جهان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : نادر قاهری
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

سه اشتباه بزرگ برندسازی از زبان سه شرکت معروف جهان درکی که از یک برند وجود دارد آنقدر ارزشمند است که نباید به آن دست زد و هرگز نباید با آن خطر کرد، خصوصاً در بازار امروزی که بسیار رقابتی است و فشار و سرعت زیادی در نوآوری وجود دارد... در بازار رقابتی، یک محصولِ پایین تر از حد استانداردن میتواند جایی بین مشتریان داشته باشد. زمانی که محصول جدید وارد فروشگاه ها می شود باید کاماً بی عیب و نقص باشد و اینجاست که موضوع تحقیق و توسعه مطرح می شود ولی داشتن محصولی که ظاهراً فقط داخل آزمایشگاه خوب عمل می کند فایده ای ندارد. محصول باید بدون هیچ مشکلی در دنیای واقعی هم عمل کند. کلمات کلیدی: بازاریابی، دانلود کتاب بازاریابی، برندسازی، آموزش برند سازی، برند سازی شرکت های معروف، کسب و کار، برندسازی، کارآفرینی، برچسب‌ها: بازاریابی، دانلود کتاب بازاریابی، برندسازی، آموزش برند سازی، برند سازی شرکت های معروف، کسب و کار، برندسازی، کارآفرینی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری