نقش عنصر زمان در شاهنامه

نقش عنصر زمان در شاهنامه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : نصراله احمدی مهر
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

معرفی نقش عنصر زمان در شاهنامه نویسندگان: نصراله احمدی مهر - زینب بیات در نگاه اولیه زمان در حماسه اهمیت چندانی ندارد و تکیه بر حوادثی است که سینه به سینه منتقل و مکتوب شده اند اما با بررسی دقیق درمی یابیم که فردوسی برای به نظم کشیدن این حوادث باستانی و تاریخی ناگزیر است آنها در ظرف زمان و مکان بریزد تا شکل قابل درکی به خود بگیرند. این کتاب به صورت دقیق و موشکافانه، زمان و ویژگی های آن را تجزیه و تحلیل کرده، نقش آنها را در شکل دهی حوادث بررسی کرده است. کلمات کلیدی: دانلود مقاله پژوهشی، شاهنامه فردوسی، نقد ادبی، بررسی شاهنامه فردوسی، ویژگی های شاهنامه، نقد کتاب، بررسی کتاب، برچسب‌ها: دانلود مقاله پژوهشی، شاهنامه فردوسی، نقد ادبی، بررسی شاهنامه فردوسی، ویژگی های شاهنامه، نقد کتاب، بررسی کتاب
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری