آموزش بدمینتون

آموزش بدمینتون

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : غلامحسین یزدان پناه
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

آموزش بدمینتون ریشه بازی بدمینتون (به انگلیسی: Badminton) امروزی از کشور هندوستان آغاز شده‌است، از بازی ای که آنها به نام Poona انجام می‌دادند. این بازی که رقابتی زیبا بود توسط افسران ارتش انگلستان، از هندوستان به کشورشان انتقال داده شد. در قرن پنجم در چین بازی به نام (Ti jian zi) وجود داشت که در آن به توپی در هوا ضربه می‌زدند. در حدود سال ۱۶۰۰ مردم در اروپا بازی به نام «jeu de Volant» را با استفاده از یک راکت انجام می‌دادند. زمانی که افسران انگلیسی در هندوستان مستقر شدند این بازی را با انجام تغییراتی در بازی انگلیسی battledore and shuttlecock ابداع کردند و چون به طور عمده توسط افسران مستقر در شهر Poona بازی می‌شد، به این نام شهرت پیدا کرد و خیلی زود از آن یک رقابت ورزشی ساخته شد و آنها در اوایل سال ۱۸۷۰ آن را همراه با وسایل و تجهیزات لازم به کشورشان معرفی کردند. یک «دوک انگلیسی» رسماً این بازی را به انگلستان معرفی کرد. در سال ۱۸۷۳، بابرگزاری یک مهمانی در محل زندگی خود  (Badminton) ترتیب برگزاری بازی «پونا» را داد و این بازی از همانجا توجه سایرین را جلب کرد و میان طبقه مرفه جامعه انگلستان شناخته شد و از آنجا گسترش یافت. آنها بازی جدید را به نام محل زندگی دوک «بدمینتون» نامیدند. در کتاب حاضر شما بیشتر با ورزش بدمینتون و قوانین این ورزش پرطرفدار آشنا خواهید شد. کلمات کلیدی: ضربات بدمینتون، مسابقات بدمینتون، تاریخچه بدمینتون، تکنیک های ورزشی، دانلود کتاب ورزشی، آموزش بدمینتون، دانلود کتاب رشته تربیت بدنی، ورزش بدمینتون، برچسب‌ها: ضربات بدمینتون، مسابقات بدمینتون، تاریخچه بدمینتون، تکنیک های ورزشی، دانلود کتاب ورزشی، آموزش بدمینتون، دانلود کتاب رشته تربیت بدنی، ورزش بدمینتون
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری