پیامبر در صحاح سته

پیامبر در صحاح سته

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسین طیبیان
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

پیامبر در صحاح سته بعد از آنکه روایات مربوط به «خدا» را در «صحاح ستّه» مورد بررسی قرار دادیم اینک برآنیم تا به خواست خدا، روایاتی را که درباره پیامبر عظیم ‏الشّان اسلام صلی الله علیه و آله وسلم در همان کتابها آمده بررسی کنیم. چنانچه در مقدّمه کتاب «خدا در صحاح» به عرض رساندیم، «صحاح ستّه» شش کتاب روائی اهل سنت است که عموم اهل سنت همه روایات آنها را صحیح می‏دانند. روایاتی را که صاحبان صحاح درباره نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله وسلم آورده ‏اند بی‏شک همه آنها مورد قبول مسلمانان نیست چه آنکه در میان آنها گاهی به روایاتی برمی‏خوریم که هیچ مسلمان غیرتمندی حاضر نیست آنها را بشنود. ما در این بررسی، اینگونه احادیث را مورد نقد قرار می‏دهیم و وجدان بیدار مؤمنین را به قضاوت می‏ طلبیم. در این نوشتار 16 مبحث کلی از نسبت های ناروائی که به ساحت قدس پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله وسلم داده شده، مورد بررسی قرار گرفته است که بعض از آن مباحث، موارد متعددی را شامل می‏شود، تا دریچه‏ ای باشد برای بررسی بیشتر و بهتر اهل تحقیق. کلمات کلیدی: احادیث اهل سنت، دانلود کتاب حدیث شناسی، پیامبر در صحاح سته اهل سنت، اهل سنت، صحاح سته، شناخت روایات اهل سنت، کتب اهل سنت، برچسب‌ها: احادیث اهل سنت، دانلود کتاب حدیث شناسی، پیامبر در صحاح سته اهل سنت، اهل سنت، صحاح سته، شناخت روایات اهل سنت، کتب اهل سنت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری