آموزش پلاگین AutoRebar برای ترسیم دیتیل های سازه بتنی در اتوکد

آموزش پلاگین AutoRebar برای ترسیم دیتیل های سازه بتنی در اتوکد

  • 1.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : قاسم آریانی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

آموزش پلاگین AutoRebar برای ترسیم دیتیل های سازه بتنی در اتوکد در این قسمت برای دوستان سازه ای پلاک-این AutoRebar را آموزش و معرفی می کنم تا با ابزارهایی که در اختیار شما می گذارد به ساده گی دتیل های سازه بتنی را ترسیم کنید. این پلاگ-این توانایی ترسیم انواع میله گردها، خاموت ها، خرک و سنجاقت و هر فرمی که از میله گرد استفاده می شود را دار می باشد و حتی می توانید Polyline را به میله گرد تغییر دهید. با ابزارهایی که دارد جزئیات را ترسیم کنید و در انتها لیست و فری از میله گردهای ترسیمی با تعداد و وزن و ... را با یک کلیک در اختیار شما قرار میدهد. AUTOREBAR : با کلیک کردن بروی این آیکن بارگذاری و فعال کردن plug-in در فایل جاری را امکان پذیر می کند. در حقیقت باعث می شود تا شما زمانی که واقعا به ابزارهای AUTOREBAR نیاز پیدا کردید فعال کنید تا نرم افزار اتوکد از عملکرد و سرعت بهتری استفاده شود.  REBAR: با این ابزار می توانید میله گرد های جدید و دینامیک ترسیم کنید. این ابزار مانند دستور Polyline عمل می کند فقط بعد از انتخاب این دستور ایتدا قطر میله گرد را وارد کنید و سپس ترسیم را اداه دهید. و... کلمات کلیدی: آموزش ترفند های رایانه ای، آموزش پلاگین، سازه های بتنی، آموزش پلاگین AutoRebar، مهندسی عمران، دانلود کتاب عمران، آموزش پلاگین اتوکد، برچسب‌ها: آموزش ترفند های رایانه ای، آموزش پلاگین، سازه های بتنی، آموزش پلاگین AutoRebar، مهندسی عمران، دانلود کتاب عمران، آموزش پلاگین اتوکد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری