معلولیت و موفقیت - جلد اول

معلولیت و موفقیت - جلد اول

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد نظری گندشمین
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

معلولیت و موفقیت - جلد اول این کتاب مجموعه ای است از زندگینامه افرادی که به نوعی دارای معلولیت بوده و توانسته اند زندگی خوب و موفقی داشته باشند. از جمله افراد گفته شده در این کتاب: استفان ویلیام هاوکینگ، کاناکو، راضیه شیر محمدی، احسان و سولماز، ایژاک پرلمن زن هنرمند نقاشی که دچار فلج اندام است با چشم های خود آثار هنری خیره کننده ای خلق میکند. این زن با چشمهای خود آثار هنری خلق میکند (عکس)به گزارش عرش نیوز:این خانم 46 ساله سارا ازیکیل نام دارد و در پی یک بیماری که 12 سال پیش به آن دچار شد اندامش فلج شد ، او که مادر 2 فرزند است از تکنولوژی برای صحبت کردن، ایمیل زدن و ارتباط با دیگران استفاده میکند. کامپیوتر پیشرفته ای که او استفاده میکند به وی اجازه میدهد با حرکت چشمانش همه چیز را کنترل کند... کلمات کلیدی: زندگینامه، دانلود کتاب زندگینامه، دانلود کتاب موفقیت، موفقیت معلولان، زندگینامه افراد موفق، درباره استفان هاوکینگ، زندگی احسان و سولماز، معلولین موفق، مبارزه با معلولیت، زندگی مریم میرزا خانی، برچسب‌ها: زندگینامه، دانلود کتاب زندگینامه، دانلود کتاب موفقیت، موفقیت معلولان، زندگینامه افراد موفق، درباره استفان هاوکینگ، زندگی احسان و سولماز، معلولین موفق، مبارزه با معلولیت، زندگی مریم میرزا خانی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری