آموزش مقدماتی سینما - جلد دوم

آموزش مقدماتی سینما - جلد دوم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مسعود جواهری
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

آموزش مقدماتی سینما - جلد دوم درک درست سینما، نیازمند فراگیری زبان و قواعد آن است. برای شناخت دقیق و علمی سینما و درک عمیق تر فیلم ها، بیننده باید به زبان سینما مسلط باشد. تنها در صورت تسلط به این زبان است که می توان شناخت بهتری از سینما به دست آورد و با فیلم ها ارتباط  درستی برقرار کرد. می توان بدون داشتن دانش سینمایی به تماشای فیلم ها نشست و از دیدن آنها لذت برد یا نبرد اما برای فهم درست آن فیلم و ارتباط نزدیک تر با آن، حتما باید با قواعد داستان گویی، روایت، فیلمبرداری، تدوین و صدا در سینما آشنا بود. هر چقدر این آشنایی عمیق تر و وسیع تر باشد، میزان این ارتباط نیز قوی تر خواهد بود. موضوعات کتاب: تدوین در سینما میزانسن در سینما بازیگری در سینما مفهوم ژانر فیلم شیوه های روایت در سینما عناصر فرم در سینما زاویه دوربین کمپوزیسیون در فیلم نقد فیلم موسیقی فیلم کلمات کلیدی: فیلم سازی، آموزش فیلم، کتاب سینمایی، مقدمات سینما، آموزش بازیگری، سینمای مدرن، سینماگری، نویسندگی، فیلمنامه، اجزای ساخت فیلم، برچسب‌ها: فیلم سازی، آموزش فیلم، کتاب سینمایی، مقدمات سینما، آموزش بازیگری، سینمای مدرن، سینماگری، نویسندگی، فیلمنامه، اجزای ساخت فیلم
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری