میهمانی بزرگ (سفر حج سال 1391)

میهمانی بزرگ (سفر حج سال 1391)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : احمد قربانی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

میهمانی بزرگ (سفر حج سال 1391) در زمینه سفرحج کتاب های زیادی نوشته شده است ولی این کتاب از چند جهت از سایر کتاب هایی که در این زمینه نوشته شده رجحان دارد. اول، بخاطر نثر روان و توضیح مکانهایی که حجاج برای انجام فرائض به آن مکانها می روند. دوم، در این کتاب افکار و عقاید وهابیت و گروه های تکفیری و تروریستی داعش و طالبان و.... که زاده تفکر وهابیت است، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. بطوریکه هویت واقعی این فرقه دینی مشخص شده است. در ضمن راهکارهای برخورد با این نوع تفکر نیز پیشنهاد شده است، که امیدوارم خوانندگان با مطالعه این کتاب و شناخت بیشتر از فرقه های تکفیری برخورد مناسبی با آنها نموده و هر چه زودتر این طرز تفکر از روی زمین ریشه کن شود. انشاء الله .... به امید روزی که جهان از گروه های تکفیری و تروریستی پاک شود. کلمات کلیدی: سفر حج، دانلود سفرنامه، سفرنامه حج، راهنمای حج، آداب سفر حج، گروه های وهابی، اعمال حج، خاطرات سفر حج، دانلود کتاب مذهبی، برچسب‌ها: سفر حج، دانلود سفرنامه، سفرنامه حج، راهنمای حج، آداب سفر حج، گروه های وهابی، اعمال حج، خاطرات سفر حج، دانلود کتاب مذهبی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری