زندگی و مرگ شاعرانه حسین پناهی

زندگی و مرگ شاعرانه حسین پناهی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : زهرا خوش نظر
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

زندگی و مرگ شاعرانه حسین پناهی و این کتاب تقدیم به دوستداران هنرمند فقید زنده یاد حسین پناهی که زندگی اش  سراسر صحنه ی هنرمندی اش بود.   نامش حسین بود و شهرتش پناهی دژکوه، دژکوه را برای اختصار نمی گفتند اما او منش و نام زادگاهش را در رفتار و حرکاتش حفظ کرده بود و با خود همه جا می برد. دژکوه جایی بود در استان کهکیلویه و بویر احمد نزدیک دهدشت سوق، روستایی زیبا با همه مشخصه های یک روستای محل سکونت قوم لُر. پناهی از سال 1335 که در دژکوه به دنیا آمد تا اوایل دهه 60 روزگارش در همان روستا به تحصیل و کار و بار گذشت تا آن که بعد از فراغت از تحصیل متوسطه در بهبهان، سودای پاسخ گفتن به پرسش هایی بزرگ تر به جانش افتاد و او را به حوزه درس آیت الله گلپای گانی در شهرستان قم کشاند... کلمات کلیدی: حزین خوش نظر، دانلود کتاب های حزین خوش نظر، حسین پناهی، زندگی حسین پناهی، اشعار حسین پناهی، درباره حسین پناهی، زندگینامه حسین پناهی، شعرهای حسین پناهی، دل نوشته های حسین پناهی، برچسب‌ها: حزین خوش نظر، دانلود کتاب های حزین خوش نظر، حسین پناهی، زندگی حسین پناهی، اشعار حسین پناهی، درباره حسین پناهی، زندگینامه حسین پناهی، شعرهای حسین پناهی، دل نوشته های حسین پناهی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری