گلچینی از ادبیات ایران و جهان

گلچینی از ادبیات ایران و جهان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : زهرا خوش نظر
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

گلچینی از ادبیات ایران و جهان این کتاب به معرفی و شرح حال  نویسندگان و شاعران و بزرگان ادبیات ایران و جهان و برخی آثار برگزیده ی آنان می پردازد. و این دفتر تقدیم به تمامی مشتاقان و شیفتگان  کتاب و کتابخوانی، بخصوص دلباختگان ادبیات گرانمایه و بسیار غنی سرزمین عزیزمان ایران و جهان. باشد که مورد قبول خداوند و مردمان فرهیخته کشورم و تمام فارسی زبانان در تمام پهنه گیتی قرار گیرد. کلمات کلیدی: حزین خوش نظر، دانلود کتاب های حزین خوش نظر، ادبیات ایران، ادبیات جهان، آشنایی با نویسندگان ایرانی، آشنایی با نویسندگان خارجی، زندگی نویسندگان، زندگی شکسپیر، زندگینامه ویکتور هوگو، کتاب شناسی، برچسب‌ها: حزین خوش نظر، دانلود کتاب های حزین خوش نظر، ادبیات ایران، ادبیات جهان، آشنایی با نویسندگان ایرانی، آشنایی با نویسندگان خارجی، زندگی نویسندگان، زندگی شکسپیر، زندگینامه ویکتور هوگو، کتاب شناسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری