آینده مذاکرات ایران با آمریکا

آینده مذاکرات ایران با آمریکا

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : احمد قربانی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

آینده مذاکرات ایران با آمریکا از مذاکرات ایران و آمریکا یک سالی می گذرد. مذاکرات ایران و آمریکا برای رفع مشکل هسته ای تا کنون به نتیجه ملموسی نرسیده است. هر چند گام های اعتماد سازی برداشته شده است ولی تا حل کلیه مسائل و مشکلات راه درازی است. طولانی بودن این مذاکرات انگیزه ای شد تا این کتاب به شما خوانندگان عرضه شود. در این کتاب دلایل مذاکرات بین ایران و آمریکا بحث شده است. مسائلی مانند مصالحه، توافق و یا حالت عدم توافق بحث شده و راه های برداشتن تحریم ها پیشنهاد شده است. کلمات کلیدی: دانلود کتاب سیاسی، سیاست ایران، مذاکرات ایران با آمریکا، نتیجه مذاکرات 5+1، تحریم، تاریخچه تحریم، رابطه ایران با آمریکا، برچسب‌ها: دانلود کتاب سیاسی، سیاست ایران، مذاکرات ایران با آمریکا، نتیجه مذاکرات 5+1، تحریم، تاریخچه تحریم، رابطه ایران با آمریکا
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری