161 نکته موفقیت در کسب و کار اینترنتی

161 نکته موفقیت در کسب و کار اینترنتی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

161 نکته موفقیت در کسب و کار اینترنتی این کتاب شامل بخش های زیر است: طراحی یک سایت کسب و کار ایجاد یک موقعیت فروش بی همتا استفاده از کتابهای الکترونیکی ایمیل مارکتینگ معرفی سایتهای مرتبط درس شماره 1 هر کسی می تواند یک سایت "بسازد" اما هر کسی نمی تواند یک سایت "طراحی" کند. طراحی سایت تنها ساخت گرافیک های زیبا و جذاب نیست. در طراحی یک سایت عوامل مهمی همچون "روانشناسی رنگها"، "نحوه چیدمان گرافیک"، "نمایش مؤثر متنها"، "اندازه گرافیک" و چندین عامل مهم دیگر دخیل هستند. وجود هر یک از این عوامل به تنهایی نمی تواند یک سایت را حرفه ای جلوه دهد. کلمات کلیدی: دانلود کتاب تجارت الکترونیک، دانلود کتاب بازاریابی اینترنتی، کسب و کار اینترنتی، دانلود کتاب موفقیت، موفقیت در کسب و کار، افزایش درآمد از طریق اینترنت، بازاریابی اینترنتی، کسب و کار، کارآفرینی، برچسب‌ها: دانلود کتاب تجارت الکترونیک، دانلود کتاب بازاریابی اینترنتی، کسب و کار اینترنتی، دانلود کتاب موفقیت، موفقیت در کسب و کار، افزایش درآمد از طریق اینترنت، بازاریابی اینترنتی، کسب و کار، کارآفرینی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری