آموزش حسابداری عملی

آموزش حسابداری عملی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسینعلی علیمی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

آموزش حسابداری عملی حسابداری زبان تجارت خوانده می‌شود. زیرا از طریق تهیه گزارش‌های مالی، اطلاعات لازم را دربارهٔ واحدهای اقتصادی در اختیار اشخاص ذی نفع و ذی‌علاقه قرار می‌دهد. این اشخاص شامل مدیران، صاحبان سرمایه، اعتبار دهندگان، سازمان‌های مالی و اقتصادی دولت و از این قبیل هستند. در کتاب حسابداری عملی برای هر تمرین و پروژه فرم های مربوط به ثبت و ضبط اطلاعات پیش بینی شده است. این کتاب سعی شده به گونه ای تالیف گردد که هنرجویان با فراگیری آن قادر به کار در محیط های واقعی باشند. کلمات کلیدی: آشنایی با مفاهیم حسابداری، آموزش پیشرفته حسابداری، آموزش حسابداری، اصول حسابداری، حسابداری علمی، حسابداری دولتی، حسابداری مالی، دانلود کتاب آموزشی، حسابداری دفاتر فروش، حسابداری، برچسب‌ها: آشنایی با مفاهیم حسابداری، آموزش پیشرفته حسابداری، آموزش حسابداری، اصول حسابداری، حسابداری علمی، حسابداری دولتی، حسابداری مالی، دانلود کتاب آموزشی، حسابداری دفاتر فروش، حسابداری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری