مجله سافیر - شماره 12

مجله سافیر - شماره 12

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : نشریه سافیر
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

معرفی مجله سافیر - شماره 12 مجله علمی و سرگرمی در رابطه علوم زمین امروز پس از مدت ها وقفه، دوازدهمین شمارگان سافیر، با یاری ایزد منان انتشار یافت. انجمن علمی زمین شناسی دانشگاه آزاد اسلامی - واحد اسلامشهر، با در نظر گرفتن جنبه های نوین و کاربردی و همچنین حفظ و حراست از محیط زیست، برای نخستین بار این نشریه را به صورت الکترونیکی منتشر نموده است. خوشحالیم با وجود مشکلات فراوان که در مسیر گروه سافیر قرار داشت، این گروه کوچک به دلیل حس تعهد نسبت به جامعه دانشجویان ایران، موفق شد بر مشکلات فائق آمده و این شمارگان را هرچند دشوار، منتشر نماید. از جمله مطالب این مجله: بیوگرافی مهندس خادم ، بنیانگذار سازمان زمین شناسی جزیره گالاپاگوس چشمه خون اژدها فناوری نانو؛ انقلاب قرن 21 توفان نوح؛ معجزه یا طبیعی سنگ های افسانه ای ردپای دایناسورها در ایران وزوو و مردمی که سنگ شدند برکه خونین جهنم کلمات کلیدی: مجله علمی، مجله تاریخی، علم روز، تازه ها، تازه های فناوری، جاذبه های گردشگری، مجله سافیر، شناخت سنگ های قیمتی، زمین شناسی، دانلود کجله زمین شناسی، برچسب‌ها: مجله علمی، مجله تاریخی، علم روز، تازه ها، تازه های فناوری، جاذبه های گردشگری، مجله سافیر، شناخت سنگ های قیمتی، زمین شناسی، دانلود کجله زمین شناسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری