ماهنامه طراحی وب - شماره 4

ماهنامه طراحی وب - شماره 4

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مدرسه مجازی ایرانیان
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

معرفی ماهنامه طراحی وب - شماره 4 در این شماره چه میخوانید ؟ در این شماره از ماهنامه به مسائل مختلفی در 44 صفحه پرداخته ایم که میتواند برای شما خواندنی باشد. فهرست موضوعات گپ دوستانه با مخاطبین ماهنامه معرفی نامه مدرسه مجازی ایرانیان محبوبترین مطالب اخیر ساخت پوسته وردپرس بخش دوم آموزش استفاده از Livicon ها بصورت کامل و جامع نحوه ایجاد Tooltip زیبای افکت دار با CSS3 یک پارچه سازی لایه ها در فتوشاپ با Composer 6 راهکار ساده از اصول ایمنی اولیه رنگ شناسی وب رابط کاربردی برنامه نویسی (API) چیست و چگونه می‌توانید از مزایای آن در استارتاپ‌ خود بهره‌مند شوید؟ نسخه 4 وردپرس با قابلیت های جدید فونت های فارسی همه و همه در فونت یاب ایجاد منو های جذاب با CSS مختصات ها در sprite رو به راحتی پیدا کنید ساخت تصاویر متحرک لودینگ با چند کلیک ساده طراحی اسکچ و اتود طرح به صورت آنلاین و حرفه ای رتبه فایل PSD خود را بسنجید ! ذخیره کردن لینک‌ها برای مرور در آینده ویژگی جدید فیس‌بوک آی تایم ، نسل بعدی ساعت‌های هوشمند با خوردن این قرص، یک ساعته زبان خارجی یاد بگیرید قاب دیواری اینترنتی-کامپیوتری دیده‌اید؟ حامیان ماهنامه خوشمزه کلمات کلیدی: آموزش کد نویسی وب، ماهنامه طراحی وب 4، دانلود ماهنامه علمی و آموزشی، طراحی سایت، دانلود ماهنامه، دانلود نشریه طراحی وب، دانلود آموزش طراحی سایت، آموزش وردپرس، دانلود ابزار طراحی وب، برچسب‌ها: آموزش کد نویسی وب، ماهنامه طراحی وب 4، دانلود ماهنامه علمی و آموزشی، طراحی سایت، دانلود ماهنامه، دانلود نشریه طراحی وب، دانلود آموزش طراحی سایت، آموزش وردپرس، دانلود ابزار طراحی وب
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری