آموزش والیبال

آموزش والیبال

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسین توسلی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

آموزش والیبال والیبال (Volleyball) یک ورزش تیمی و ششمین ورزش محبوب، و گسترده‌ترین ورزش در بیشتر کشورهای جهان است که در آن بازیکنان در دو تیم شش نفره، در دو سوی توری قرار می‌گیرند و تلاش می‌کنند تا طبق قوانین بازی، توپ را از روی تور در زمین تیم مقابل فرودآورند. والیبال در سال ۱۸۹۵ در کشور آمریکا متولد شد و در المپیک ۱۹۶۴ توکیو برای نخستین بار در برنامه بازی‌های المپیک قرار گرفت، فراگیر شد و تقریباً در تمام دنیا بازی می‌شود که در شرق آسیا و همچنین کشورهای برزیل و ایتالیا محبوب‌تر است. در کتاب حاضر شما بیشتر با رشته ی والیبال، تکنیک ها و تاکتیک های پایه و چگونگی اجرا و توسعه ی آن آشنا خواهید شد. کلمات کلیدی: ورزش والیبال، عکس والیبال، آموزش والیبال، مقاله والیبال، درباره ورزش والیبال، تاریخچه والیبال، قوانین ورزش والیبال، برچسب‌ها: ورزش والیبال، عکس والیبال، آموزش والیبال، مقاله والیبال، درباره ورزش والیبال، تاریخچه والیبال، قوانین ورزش والیبال
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری