چکیده کتاب افسانه کارآفرینی

چکیده کتاب افسانه کارآفرینی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مایکل گربر
  • مترجم : کاوش حسین تبار
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

معرفی چکیده کتاب افسانه کارآفرینی ترجمه کنندگان: کاوش حسین تبار، مجید فیاض فر چگونه افرادی با استعدادها، انتظارات و حتی مهارت‌های معمولی قادر به راه‌اندازی یک کسب‌وکار فوق‌العاده موفق می‌شوند. افسانه کارآفرینی می گوید اکثر کسب و کارهای جدید توسط متخصصان راه اندازی می شود نه کارآفرینان. متخصصان همان کسانی هستند که علاقمندند کارهای عملی را خودشان انجام دهند و به خاطر همین گرایش طبیعی شان به جای آن که مانند کارآفرینان بر روی کسب وکار خود کار کنند و آن را بسازند فقط زمان خود را صرف انجام کارها در کسب وکار خود می کنند؛ اما با این وجود راه ساده و موثری برای متعادل کردن این گرایش وجود دارد. صاحب یک کسب وکار به جای آن که کسب و کارش را مجزا و منحصر به فرد در نظر بگیرد و فقط تمرکز خود را بر روی انجام آن بگذارد بایستی آن را به عنوان مدل اولیه ای فرض کند که قرار است چندین کسب و کار دیگر از روی آن ساخته شود یا به عبارتی دیگر بتواند مجوز تأسیس چندین شعبه را برای کار خود صادر کند. با این طرز تفکر او هم در نقش متخصص و هم در نقش مدیر و هم در نقش کارآفرین ظاهر می شود. کسب و کاری که صاحب آن دارای دیدگاه های متخصص، مدیر و کارآفرین است احتمال موفقیتش در آینده بسیار بالاتر از آن کسب وکاری است که صاحبش تنها یکی از این دیدگاه ها را داراست. کلمات کلیدی: اقتصاد، ایجاد درآمد، درآمدزایی، کارآفرینی، کارآفرینان موفق، کتاب افسانه کارآفرینی، کسب و کار، مدل کسب و کار، دانلود طرح کارآفرینی، برچسب‌ها: اقتصاد، ایجاد درآمد، درآمدزایی، کارآفرینی، کارآفرینان موفق، کتاب افسانه کارآفرینی، کسب و کار، مدل کسب و کار، دانلود طرح کارآفرینی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری