ماهنامه کارآفرینی ستکا - شماره 4

ماهنامه کارآفرینی ستکا - شماره 4

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مرکز کارآفرینی ستکا
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

معرفی ماهنامه کارآفرینی ستکا - شماره 4 چهارمین شماره ماهنامه ستکا منتشر شد. اگر علاقه‌مند به کارآفرینی و راه‌اندازی کسب‌وکار برای خودتان هستید بدون تامل این ماهنامه را بخوانید و از مقالات جامع و به‌روز آن بهره ببرید. آنچه که در این شماره می‌خوانید: سیری در مفاهیم رویکرد نوین کارآفرینی قدرت بهره مرکب در افزایش ثروت پیر امیدیار، ثروت‌مندترین کارآفرین ایرانی آشنایی با چک و قوانین مربوط به آن چگونه تبلیغاتی موفق طراحی کنیم؟ آیا با لینکدین و قابلیت‌های آن آشنایی دارید؟ بازاریابی ایمیلی بیمه چیست؟ خلاصه‌ای از کتاب کارآفرین یک دقیقه‌ای و... کلمات کلیدی: کسب و کار، کارآفرینی، بازاریابی، کسب درآمد، کارآفرینی ستکا، حق اختراع، دانلود کتاب کارآفرینی، تبلیغات موفق، آشنایی با لینکداین، برچسب‌ها: کسب و کار، کارآفرینی، بازاریابی، کسب درآمد، کارآفرینی ستکا، حق اختراع، دانلود کتاب کارآفرینی، تبلیغات موفق، آشنایی با لینکداین
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری