آموزش برنامه نویسی به زبان c

آموزش برنامه نویسی به زبان c

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : عبدلله آراسته
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

آموزش برنامه نویسی به زبان c زبان برنامه‌نویسی سی، زبانی همه منظوره، ساخت یافته و روندگرا می‌باشد که در سال ۱۹۷۲ توسط دنیس ریچی در آزمایشگاه بل ساخته شد. زبان C را دنیس ریچی از روی زبان B و BCPL در آزمایشگاه بل ساخت و ویژگی‌های جدیدی همچون نظارت بر نوع داده‌ها نیز به آن اضافه کرد. ریچی از این زبان برای ایجاد سیستم‌عامل یونیکس استفاده کرد اما بعدها اکثر سیستم‌عاملهای دیگر نیز با همین زبان نوشته شدند. این زبان با سرعت بسیاری گسترش یافت و چاپ کتاب "The C Programming Language" در سال ۱۹۷۸ توسط کرنیگان و ریچی باعث رشد روزافزون این زبان در جهان شد. کلمات کلیدی: آموزش برنامه نویسی به زبان c، دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی، برنامه نویسی C، آموزش برنامه نویسی ویندوز، مرجع کامل برنامه نویسی به زبان C، دانلود آموزش برنامه نویسی به زبان سی، آموزش زبان c، آموزش برنامه نویسی، جزوه آموزش زبان C، مثال های برنامه نویسی، آموزش شی گرایی، طراحی الگوریتم، برچسب‌ها: آموزش برنامه نویسی به زبان c، دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی، برنامه نویسی C، آموزش برنامه نویسی ویندوز، مرجع کامل برنامه نویسی به زبان C، دانلود آموزش برنامه نویسی به زبان سی، آموزش زبان c، آموزش برنامه نویسی، جزوه آموزش زبان C، مثال های برنامه نویسی، آموزش شی گرایی، طراحی الگوریتم
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری