تاریخچه ی جام های جهانی

تاریخچه ی جام های جهانی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسین سلطاندوست
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

تاریخچه ی جام های جهانی جام جھانی فوتبال، نه تنھا یک رویداد ورزشی است، بلکه به عنوان پدیده ای فراگیر، نمایان گر ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی و .. بشر می باشد. این تورنمنت به مانند جشنواره ای است، با حضور ملت های گوناگون و ستارگان و استعدادهای آنها، که با هدف رویارویی سالم، دوستی و تندرستی میان ملل، شکل گرفته است. به مناسبت آغاز دوباره ی جام جهانی فوتبال (بیستمین دوره ؛2014  برزیل)، تاریخچه ای از مهمترین وقایع، بازی ها و عملکرد ستارگان تاریخ این این رقابت ها، تقدیم علاقه مندان به این پدیده ی جهانی می گردد. کلمات کلیدی: جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴، جام جهانی فوتبال، تاریخچه ی جام جهانی فوتبال، مسابقات فوتبال جام جهانی، برندگان جام جهانی، دانلود کتاب جام جهانی، برچسب‌ها: جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴، جام جهانی فوتبال، تاریخچه ی جام جهانی فوتبال، مسابقات فوتبال جام جهانی، برندگان جام جهانی، دانلود کتاب جام جهانی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری