جهان اندیشه ی من

جهان اندیشه ی من

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد نظری گندشمین
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

جهان اندیشه ی من اینکه معلولیت برخی را برای شما خواننده عزیز گوشزد می کنم. بخاطر این است که بگویم، شما که دوست عزیز جسمی سالم دارید ولی خودتان را ضعیف می پندارید و غم و غصه های زیادی را می خورید. خودتان را ناامید نکنید و ضعیف و ناتوان نپندارید و انگیزش و هیجان خودتان را برای زیستن و کسب موفقیت از دست ندهید و دست از تلاش برندارید و متوجه باشید که افرادی از نظر جسمی، ضعیف تر و ناتوان تر از شما هستند که با وجود نواقص و کاستی های جسمانی دست به سعی و کوشش زده اند و می زنند و در سایه اراده قوی و تقویت روانی خودشان، پیگیر خواسته ها و آرزوهای خود هستند و درصددند خلاقیت و موفقیت خودشان را در علایق خودشان نشان دهند. پس چرا شما دوست عزیز با وجود تن سالم و روان سالم، احساس افسردگی و بی حوصلگی و ناتوانی و ناامیدی می کنی؟ آیا واقعاً آنچه را که در اختیار داری، خوب شناخته ای، از امکانات پیدا و پنهان خودت آگاهی داری؟ آیا واقعاً از آنچه داری استفاده می کنی؟ آیا می دانی و باور داری که می توانی، خودت را تغییر دهی و دست به کارهایی بزنید که می تواند، به زندگی شما رنگ و صفایی تازه ببخشد و مسیر سرنوشت شما دستخوش تغییرات مثبتی گردد؟ دوست عزیزم استفاده کن از آنچه داری و بشناس و قدر بدان آنچه را که داری! اندرون شما دنیای بزرگی است که سرشار از نیرو و انرژی و استعداد است، بکار بگیر گوشه ای از استعداد های خودتان را، باور داشته باش، شما دست کمی از بقیه نداری و شما هم می توانید خوش بدرخشید و آگاه باش که چیزهایی برای خوش درخشیدن دارید و آن چیزها نزد خودت است. کلمات کلیدی: جملات حکیمانه، سخن قصار، متن روانشناسی، متن انگیزشی، معلولیت جسمی، مشکلات معلولیت، اندیشه های یک معلول، توانایی های یک معلول، دانلود کتاب روانشناسی، برچسب‌ها: جملات حکیمانه، سخن قصار، متن روانشناسی، متن انگیزشی، معلولیت جسمی، مشکلات معلولیت، اندیشه های یک معلول، توانایی های یک معلول، دانلود کتاب روانشناسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری