آموزش نرم افزارهای تدوین فیلم و صدا

آموزش نرم افزارهای تدوین فیلم و صدا

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد عادلی نیا
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

آموزش نرم افزارهای تدوین فیلم و صدا نویسندگان: مهندس محمد عادلی نیا، مهندس غلامرضا مینایی کتاب حاضر در زمینه ی آموزش نرم افزار های چند رسانه ای تدوین شده است. در این کتاب به بررسی نرم افزار های SnagIt, Sound Forge و Premiere Pro پرداخته شده است. این نرم افزارها امکان تصویربرداری از برنامه ها، انجام عملیات روی صدا اعم از ضبط، ویرایش، میکس و افکت گذاری و انجام عملیات روی فیلم اعم از ویرایش، افکت گذاری، میکس و تیتراژگذاری را فراهم می سازند. کلمات کلیدی: تدوین فیلم، فیلم سازی، کتاب های کار و دانش، نرم افزار snaglt، آموزش premire، نرم افزار تنظیم صدا، sound forge، snagIt، افکت گزاری بر روی فیلم، نرم افزار میکس فیلم، آموزش ساخت تیتراژ فیلم، آموزش تدوین، نرم افزار تصویر برداری از برنامه ها، برچسب‌ها: تدوین فیلم، فیلم سازی، کتاب های کار و دانش، نرم افزار snaglt، آموزش premire، نرم افزار تنظیم صدا، sound forge، snagIt، افکت گزاری بر روی فیلم، نرم افزار میکس فیلم، آموزش ساخت تیتراژ فیلم، آموزش تدوین، نرم افزار تصویر برداری از برنامه ها
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری