مجله یک دنیا سرگرمی

مجله یک دنیا سرگرمی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد مهدی عنایتی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

معرفی مجله یک دنیا سرگرمی سلام. خوب هستید؟ میدونم الان همه شما دوستان عزیز دارید این اثر رو مطالعه می کنید و میگید چقدر راحت این رو نوشته ولی باید بدونید همین اثری که روبروتون هست حاصل یک تلاش فوق العاده سختی بوده که جز به جز آن با یکدیگر پیوسته باشند. اصولا طراحی و تولید و پردازش یک مجله و یا یک ویژه نامه یکی از سخت ترین کارهایی هست که هر کس می تونه به عهده بگیره. از بحث اصلی دور نشویم. صنعت سرگرمی های الکترونیک از جمله سرگرمی هایی هست که قدمتی بیش از 50 سال به عهده دارد. شاید یکی از صنایعی که به سختی بتوان در آن شغل مناسب پیدا کرد نیز همین صنعت باشد. در این تحقیق سعی بر بررسی صنعت بازی های رایانه ای خواهیم داشت و با یکدیگر پارامتر بندی های مختلف آنرا به زیر میکروسکوب می بریم. با تشکر - محمد مهدی عنایتی کلمات کلیدی: بازی های رایانه ای، دانلود مجله سرگرمی، بازی سازی، تاثیرات بازی، مجله بازی، گیم، برچسب‌ها: بازی های رایانه ای، دانلود مجله سرگرمی، بازی سازی، تاثیرات بازی، مجله بازی، گیم
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری