فیلمنامه کینه ازلی

فیلمنامه کینه ازلی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مجتبی ورشاوی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

معرفی فیلمنامه کینه ازلی این کتاب توسط میثم محسنی و مجتبی ورشاوی نوشته شده است. گروهبان آمریکایی به نام دیویس (مردی 35 ساله با سر طاس و گرد، فک پایین جلو آمده ، پوست لیمویی و چشم های برجسته ی آبی رنگ) همراه مترجمش (جوانی تبریزی، با چشم های روشن، گونه های نسبتا برجسته، تقریبا چاق، لبهای نسبتا کلفت و موهای پرپشت مشکی) با یک کامیون در حال رفتن از تبریز به سمت تهران هستند که به خاطر بورانی بودن هوا در جاده ی برفی گیر کرده و مجبور می شوند تا صبح صبر کنند. صبح بر خلاف میلشان با گرگی روبه رو می شوند به نام گرگ سبلان یا گرگ اجنبی کش و.... کلمات کلیدی: رمان رازهای سرزمین من، رضا براهنی، داستان های مجتبی ورشاوی، داستان کوتاه، فیلم نامه، دانلود نمایشنامه، برچسب‌ها: رمان رازهای سرزمین من، رضا براهنی، داستان های مجتبی ورشاوی، داستان کوتاه، فیلم نامه، دانلود نمایشنامه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری