یک کتاب زنانه

یک کتاب زنانه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی سیگاریان وفا
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

یک کتاب زنانه این کتاب گزیده ای از متن کتاب است و کامل نیست. اگر توانائی تغییر دیدگاه و نگاه خود را ندارید، اگر نمی‌توانید با خیلی از حقایق روبرو شده و آنها قبول کرده و یا درک نمائید، به مطالعه این کتاب نپردازید! زیرا خواندن این کتاب به درد شما نخواهد خورد! این یک کتاب زنانه است و در مورد حقایق و رایج‌ترین رفتارهای اشتباه در بین دختران و زنان حرف می‌زند و حرفهایش برای خوشایند کسی نیست!!! کلمات کلیدی: کتاب زنانه، آنچه در مورد دختران باید بدانیم، آنچه در مورد زنان باید بدانیم، اشتباه زنان، حقایقی در مورد زنان، دختران، زنان، مشکلات زنان، بانوان، دوران قاعدگی زنان، باربی، دختران فراری، رازهای قبل از ازدواج، برچسب‌ها: کتاب زنانه، آنچه در مورد دختران باید بدانیم، آنچه در مورد زنان باید بدانیم، اشتباه زنان، حقایقی در مورد زنان، دختران، زنان، مشکلات زنان، بانوان، دوران قاعدگی زنان، باربی، دختران فراری، رازهای قبل از ازدواج
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری