نقد کتاب ذهن ناآرام

نقد کتاب ذهن ناآرام

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : هادی بیگدلی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

نقد کتاب ذهن ناآرام کتاب ذهن ناآرام حکایت رفع نیاز هست یا بهتر بگم علاج درد هست، نوشیدنی هست برای رفع تشنگی، چراقیست برای پیدا کردن راه، وقتی داری با کف دست تو ظلمت به دنباله راه می گردی. من به جناب آقای بیگدلی به دید پیام رسانی از منبع عشق می نگرم و به این خاطر برایم عزیز می باشند و فکر می کنم کتاب ایشان مثل پاشیدن چندین رنگ روی تابلوی نقاشیست که از حاصل این کار تصویری زیبا کشیده شده است. (کوبیسم) قبل از خواندن این کتاب بهتر است کتاب اصلی ذهن نا آرام را بخوانید. کلمات کلیدی: روانشناسی، رفع نیاز، رضایتمندی، آرامش در زندگی، عشق، کوبیسم، نقد کتاب، انجمن کتاب ایران، شعر مولانا، ذهن، عرفان، جهان بینی، برچسب‌ها: روانشناسی، رفع نیاز، رضایتمندی، آرامش در زندگی، عشق، کوبیسم، نقد کتاب، انجمن کتاب ایران، شعر مولانا، ذهن، عرفان، جهان بینی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری