آموزش سریع و آسان jquery

آموزش سریع و آسان jquery

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سید محمدرضا حسینیان راوندی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

آموزش سریع و آسان jquery "این کتاب به روز رسانی شده است." از زبان نویسنده: یک ماه پس از انتشار کتاب آموزش سریع و آسان جی کوئری چند نفر از دوستان در مورد کتابم یه سری انتقادات و پیشنهاداتی دادن. که من هم آمدم و یک سری کارها انجام دادم. کارهایی که انجام دادم از این قرار است: فونت متون از نظر یکی از دوستان خیلی بزرگ بود پس من از شماره ی 13 به 11 تغییر دادم. تعریف متد رو ننوشته بودم که نوشتم. یک برنامه ی اسلاید شو تصاویر برای یکی از سایت هام نوشته بودم چون خیلی ساده بود برای همین به این نتیجه رسیدم به این کتاب اضافه کنم. اشتباهی که کرده بودم این بود که برای کتاب فهرست مطالب نذاشته بودم که گذاشتم . چون فردی که برای اولین بار این کتاب رو می بینه میخواد بدونه مطالب داخل این کتاب چیه؟ و یه سری کارهای دیگه هم کردم. اگه دنبال یک اسلاید شو تصاویر ساده هستید حتما قسمت "ساخت یک اسلاید شو تصاویر(slide show) با چند نوع افکت" را مشاهد کنید. تعداد صفحات کتاب قبلی 103 صفحه بود وقتی فونتش رو کوچک کردم و یک سری مطالب بهش اضافه کردم ، تعداد صفحات 98 تا صفحه شد. درباه کتاب: این کتابی که نوشتم به آموزش یکی از کتابخانه ی جاوا اسکریپت به نام jquery می پردازد. جی کوئری خیلی ساده تر از خود جاوا اسکریپت هست و کد نویسی را برای ما خیلی راحت می کنه.  این آموزش به مباحث زیر می پردازد: 1) انواع متدها در جی کوئری شامل افکت ها، رویداد ها، متدهای مرتبط با html و دیگر متدها 2) اعتبارسنجی فرم 3) پلاگین های جی کوئری 4) ایجکس در جی کوئری و ... بحث ajax را همراه با php آموزش دادم. کلمات کلیدی: آموزش برنامه نویسی، برنامه نویسی جاوا، جاوا اسکریپت، جی کوئری، jquery، javascript، html، php، پلاگین های جی کوئری، ایجکس در جی کوئری، ajax، اسکریپت نویسی، آموزش سریع جی کوئری، اعتبار سنجی، کلاینت ها، برچسب‌ها: آموزش برنامه نویسی، برنامه نویسی جاوا، جاوا اسکریپت، جی کوئری، jquery، javascript، html، php، پلاگین های جی کوئری، ایجکس در جی کوئری، ajax، اسکریپت نویسی، آموزش سریع جی کوئری، اعتبار سنجی، کلاینت ها
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری