خیانت زناشویی و اشتباهات همسر عهدشکن

خیانت زناشویی و اشتباهات همسر عهدشکن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ریک رینولدز
  • مترجم : علی نقی قاسمیان نژاد
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

خیانت زناشویی و اشتباهات همسر عهدشکن خیانت زناشویی یا عهدشکنی همسر را می توان یکی از پیچیده ترین و آسیب زاترین مشکلات عاطفی بین زوجین دانست. عوامل بسیاری در بروز این رفتار دخیل هستند و نگاه تک عاملی به این رفتار، ساده انگاری است. مشکل پیچیده تر از آن است که بتوان با بررسی سطحی و بدون در نظر گرفتن همه ی جوانب امور آن را تبیین یا در نهایت حل کرد. بعد از برملا شدن و آشکارسازی خیانت یا رفتارهای نامناسب جنسی در خانواده، در اکثر موارد همسر عهدشکن ممکن است دست به اقدامات و فعالیت های نادرست و اشتباهی بزند. در ادامه 20 مورد از این اشتباهات همراه با توضیحات آمده است. ما امیدواریم که این اطلاعات برای هدایت رفتارهای شما به سمت رفتارهای مناسب راهگشا باشد. تصحیح و مدیریت روابط بعد از خیانت-چه همسر شما از آن مطلع شده باشد یا خیر- بسیار مشکل است. اما بدانید شما تنها فردی نیستید که در این وضعیت قرار می گیرید. ما در مواجهه و مشاوره با زوج های زیادی متوجه شدیم که اکثر آن ها این رفتارهای اشتباه را انجام می دهند. اگر شما بتوانید از این اشتباهات اجتناب کنید، مسیر شما برای بهبود رابطه هموارتر خواهد شد و اگر تاکنون شما این رفتارها را انجام داده اید به معنای این نیست که امید خود را از دست بدهید. سعی کنید از اکنون برای اجتناب از این رفتارهای اشتباه اقدام کنید. کلمات کلیدی: روانشناسی خانواده، مشکلات زوج های جوان، خیانت زناشویی، مشکلات عاطفی، رفتارهای نامناسب جنسی، خیانت، روابط بعد از خیانت، ازدواج، مسائل ازدواج، برچسب‌ها: روانشناسی خانواده، مشکلات زوج های جوان، خیانت زناشویی، مشکلات عاطفی، رفتارهای نامناسب جنسی، خیانت، روابط بعد از خیانت، ازدواج، مسائل ازدواج
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری