بانو - مجموعه شعر

بانو - مجموعه شعر

  • 5.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علیرضا کریمی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

بانو - مجموعه شعر به قلم سوگند و... عشق مجموعه شعر "بانو" از "علیرضا کریمی" از نگاه این قلم کاری ساده و روان است، اگر تعریف ما از یک اثر آن است که بتواند پیام هایی را به جامعه تسری دهد، شعر "علیرضا کریمی" از این پتانسیل برخوردار است. دیگر مولفه در شعر این شاعر فرآیند سیالی است که زبان شعری اش این فرآیند را پیدا کرده و از خود آگاه و البته در زوایای نا خودآگاه در حال گذر است. زبان و اندیشه در این اثر سیری متوازن را طی می کند و دلیل عمده می تواند مخاطبی به نام  "بانو" باشد که در شعر شاعر، حضوری پر رنگ دارد. کلمات کلیدی: شعر، مجموعه شعر، شعر نو، شعر کوتاه، شعر های خواندنی، کتاب شعر، دانلود کتاب شعر، شعر معاصر، شعر عاشقانه، شاعران معاصر، شعر سپید، شعر فارسی، بانو، کتاب بانو، مجموعه شعر بانو، برچسب‌ها: شعر، مجموعه شعر، شعر نو، شعر کوتاه، شعر های خواندنی، کتاب شعر، دانلود کتاب شعر، شعر معاصر، شعر عاشقانه، شاعران معاصر، شعر سپید، شعر فارسی، بانو، کتاب بانو، مجموعه شعر بانو
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری