مدیریت هزینه های عمومی

مدیریت هزینه های عمومی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سالواتور شیائو کامپو
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

مدیریت هزینه های عمومی این کتاب توسط سالواتور شیائو کامپو و دانیل توماسی به نگارش درآمده است و توسط گروه مترجمان ترجمه شده است. کتاب مدیریت هزینه های عمومی، یک راهنمای عملی و عملیاتی برای کمک به کشورهایی است که درصدد بهبود شفافیت رویه های بودجه ریزی و اطلاعات بودجه ای هستند. دو ویژگی بارز این کتاب که آن را از هر نظر در مقایسه با کتب نشر یافته درخصوص مدیریت هزینه های عموی متمایز می کند، ۱٫ گستره ی پوشش آن و ۲٫ جهت گیری ویژه اش به سمت نیازهای کشورهای در حال توسعه است. از نظر پوشش موضوعی نیز، کتاب به گونه ای تنظیم شده است که همه ی ابعاد مدیریت هزینه های عمومی از تهیه و تدوین بودجه تا اجرای آن و مراحل کنترل و حساب رسی را دربرگیرد. با توجه به این ویژگیها، می توان گفت که این کتاب هم می تواند به عنوان مرجعی برای سیاستگزاران و مجریان بودجه مورد استفاده قرارگیرد و هم به عنوان بخشی از برنامه های آموزشی در زمینه ی بودجه ریزی بخش عمومی به کارگرفته شود. کلمات کلیدی: مدیریت هزینه های عمومی، هزینه، درآمد، مدیریت پول، درآمدزایی، کتاب اقتصادی، دکتر محمد قاسمی، فساد مالی، بودجه، اجرای بودجه، تعریف بودجه، دولت، هزینه های مالی، کتاب مدیریت مالی، دانلود کتاب رشته مدیریت، برچسب‌ها: مدیریت هزینه های عمومی، هزینه، درآمد، مدیریت پول، درآمدزایی، کتاب اقتصادی، دکتر محمد قاسمی، فساد مالی، بودجه، اجرای بودجه، تعریف بودجه، دولت، هزینه های مالی، کتاب مدیریت مالی، دانلود کتاب رشته مدیریت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری