نیشتر: مجموعه داستان

نیشتر: مجموعه داستان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد سلطانی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

نیشتر: مجموعه داستان این کتاب هفت داستان کوتاه را در بر دارد که اولین و مهم ترین آنها نیشتر نام دارد. نویسنده کتاب یک روحانی جوان است و داستانها بیشتر در شرح و نقد محیط روحانیون است. داستان نخست (نیشتر) داستان به حکومت رسیدن یک ملای زاهد در دوره صفویه است. این کتاب سالها پیش در تهران و فقط یکبار چاپ شده است. ساختار و نثر داستان ها بی شباهت به آثار آل احمد نیست. خواندن این کتاب، به ویژه داستان اول آن را به همه توصیه می کنم.   کلمات کلیدی: دانلود کتاب داستان، داستان، داستان قدیمی، داستان کوتاه، داستان عبرت انگیز، مجموعه داستان، نیشتر، مجموعه داستان نیشتر، مجموعه داستان کوتاه، داستان نیشتر، برچسب‌ها: دانلود کتاب داستان، داستان، داستان قدیمی، داستان کوتاه، داستان عبرت انگیز، مجموعه داستان، نیشتر، مجموعه داستان نیشتر، مجموعه داستان کوتاه، داستان نیشتر
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری